måndag 5/9

hejjjjj !
-
vad har ni för er idag ?
haft en bra dag ?
jag har haft en rätt braaa dag faktiskt,
jag har vart ganska glad o så,
det gjorde itne så mycket att det har regnat typ konstant.
eller ?
förlåt för min tweet imorse freija.
jag vet hur IRRITERANDE det är med glada människor.
såna som är glada för ingenting liksom,
men det var jag idag. typ.
är.
-
nu har jag precis kommit hem i alla fall.
mötte upp albin på vägen hem för att lämna hans tröja,
fick låna den när jag var på väg hem mitt i natten o frös för ett tag sen.
är lite seg med att lämna tillbaks saker känner jag.
nu då ?
det är ju MÅNDAG och jag ska till stallet !!
det ska bli jätteroligt !
förlåt igen freija, men jag gillar måndagar.
-
nu ska jag slänga ihop en smoothie o lite så,
åker om lite mindre än en timme.
yep. vi hörs !
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0