lördag 3/9

heyy fucktards !
-
alltså igår ...
det var så jävla roligt !
TACK SOM FAN ANDREA !
hahaha det var en riktigt grym kväll.
på alla sätt o vis.
riktigt lyckat.
nanade ju där med,
eller aa vi sov typ fyra timmar ...
va typ full när jag vaknade.
dessutom skavde min hjärna mot tinningen,
o jag fick tinnitussanfall.
det var rätt segt.
lekte me hennes kattungar o så .....
åååååh va söta !
-
vid 12 åkte jag iaf o träffade bea på torget,
så åkte vi hem till mig.
bakade chokladmuffins
(GU-FUCKING-DOMLIGA !!)
o så hade vi massa gottis o kollade på föräldrafällan.
philip, victor o mika va me oss också,
mys vare.
-
nu ska jag strax dra iväg,
ska möta upp tjejerna från igår o käka kungs.
o gå igenom kvällens händelser ...
har ju ny partykamera o dom bilderna asså ..
sjukt olugna.
yeye, vi hörs ikväll !!
pussis
såhär gatt hade jag o bea det ...
inte nådigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0