kom på en sak

jag har inte ätit lunch än.
skönt.
är ashungrig, men orkar inte äta nu.
ovärt när man ska äta middag om nån timma typ ..
men fan va hungrig jag är !!!
får skylla mig själv.
-
sen jag kom hem har jag iaf gjort fe:n till imorgon,
det är rätt gött.
jag har också kikat runt på fejjan,
på youtube o lite andra ställen.
uppdaterat mina spellistor, lyssnat på skön musik.
insett att jag är jättekänslig idag typ ?
har suttit o gråtit typ 4 gånger.
eller gråtitGRÅTIT två gånger,
ni ska få se sen.
o fått tårar i ögonen nåra gånger.
JAG VILL OCKSÅ.
har gjort ett tidsinställt till er om en stund,
ni kommer fatta då.
ska göra ett till, som verkligen fick mig att gråta.
-
yeye, this is what i'm gonna do now:
ska testa köra manuellt för första gången,
hehe typ nervös. ska såklart köra på parkering denna gången,
det är inte bara gasa o köra som med automat ...
wish me good luck !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0