kneget

jag hade så jävla roligt på jobbet idag !!
var sjukt otaggad när jag kom dit,
orkade inte med mycket folk o högt tempo.
men fan vad kul det var sen !
när kassatävlingen drog igång blev det skitroligt,
det var jättemånga sköna som jobbade o vi hade jättekul.
jobbade till och med längre än vad jag skulle,
o när jag skulle gå stannade jag istället o hängde me nåra.
ville liksom inte åka hem ... hahaha.
trodde fan aldrig att jag skulle säga det.
men vi hade riktigt kul idag när vi jobbade,
typ alla sköna jobbade,
o vi hade sköna arbetsledare.
-
nu har jag i alla fall kommit hem,
har duschat o lite så.
nu ligger min lilla bebis i mitt knä,
hon har typ skadat ena tassen.
lilla plutten !
hon kan inte gå på sitt ena bakben :((
får så ont i hjärtat när jag ser djur ha ont,
dom kan liksom inte säga till ...
åh min bebis.
imorgon kommer mam o pap hem,
då får dom åka med henne till vetrinären.
-
nu ska vi snart nana !
puss på er
sitter o lyssnar på melissa horns nya album,
o saknar felli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0