just me

fick en liten fråga om jag inte kunde berätta om mig själv,
så självklart kan jag göra det !
nu ska ni få veta allt ni alltid har undrat över !
skoja.
nää men jag heter sofia,
jag är 17 år och går andra året på hvitfeldtska gymnasiet i göteborg.
jag läser affärsprogrammet,
det är typ en blandning mellan ekonomi och handel.
jag tycker att det är rätt kul,
min klass är skööön o så.
-
jag bor hemma med min uuuunderbara familj,
som jag aldrig bråkar med eller så.
har en hund o en liten katt, katten är min bebis.
-
på helgerna hänger jag me mina vänner för det mesta.
mina bästa vänner är nog freija, malin o bea.
det är dom som i princip vet allt om mig.
malin o bea träffar jag dock jättesällan typ haha,
så det är väl freija som jag är med mest av dom.
annars har jag typ två olika "gäng" som jag är med.
det är tjejerna i klassen, o det är ebbisarna.
ebbisarna är tjejerna från grundskolan, fast dom är sjölinsare nu.
o så elin då såklart. hon ingår där i sjölinsgänget.
fan jag har typ inga vänner ...
-
yee o va gör vi på helgerna då ?
jag venne rikigt.
inget speciellt egentligen.
FESTAR O KRÖKAAAAR.
skoooja. fast det gör vi men aaa.
går på bio o så, chillar hemma.
jag brukar jobba också.
jobbar på mc donalds på scandinavium,
drömjobbet verkligen !
aa fast ...
nä men det är rätt kul faktiskt.
jobbar me sköna folk så det är rätt roligt oftast.
-
hmm vad vill man mer veta ?
just det. varje måndag så rider jag.
rider i billdal, o har precis börjat igen.
red i 7 år, slutade i 4-5 o har börjat nu igen.
det är jätteroligt ! älskar det.
tränar på träningsverket också när jag orkar.
det är väl inte så ofta men nån gång i veckan oftast :))
-
en annan sak som jag tycker mycket om är kärlek.
eller jag tycker kanske inte så mycket,
jag tror bara inte på det.
många blir typ förvånade o ba noo tror du inte på kääärleeeek.
o nej det gör jag inte.
alltså, klart att kärlek finns,
men inte för alltid o inte äkta kärlek som håller.
så tror jag.
-
slutligen, för att bli som mig:
va så skööön du kan,
rök så mycket du vill,
kröka varje helg,
lös alla killar du är sugen på,
häng på espresso house på fredagar,
shoppa bara på fiorucci ..
hmm aa det blir nog bra så.
juste, glöm inte kneget på donken !
förlåt, bake-kneget ska det vara såklart.
pussssssss
detta är jag nr jag är som skönast !
skoja. har egentligen tråkigt självfall o inga glasögon,
men denna bilden är ändå snygg
här är jag o min bff freija,
självklart är vi fulla
klassiskt häng på eh
en knegbild
-
det blev väldigt oseriöst på slutet, förlåt för det.
orkade inte va så seriös längre.
hehe. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du berätta vad lösa egentligen betyder???

alltså typ lösa en kille..... även om man vet liksom tyyyyyp...............................

2011-09-27 @ 21:23:36
Postat av: Anonym

DIN JÄVEL..... JAG GÅR INTE PÅ FITT-SJÖLINS...... OCH DU SKREV INTE MED MIG ..... :((((((((((((((((



heheheheh

2011-09-28 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0