joshua radin

hur bra är han ?
sjukt underskattad.
lyssnat på hans musik hela dagen idag,
tröttnar aldrig.
åh vad bra han är.
-
annars då ?
jag o victor har försökt smida lite planer.
vi tänker att om jag jobbar på fredag,
så kan jag smuggla in honom till matchen i scandinavium.
jag ska måla upp en karta med alla gångar där nere,
skriva upp koder till dörrarna osv.
ellllller ?
hahah. vi funderade på det.
sen kommer pappa o ba aa fast sofia ..
sätt dig inte i skiten nu bara. du vill väl inte få sparken ?
hehe. nej. det vill jag ju trots allt inte.
vi får se hur det blir med den saken.
det är faktiskt en jävligt bra plan annars.
-
har btw kollat igenom inlägget under typ 30 gånger nu,
utan krydd.
tänker på ebbatiden.
saknar kenneth. saknar johanna.
saknar roggan. saknar våran cpklass.
saknar kenneth ännu mer.
saknar alla cplektioner.
saknar mig o malin.
saknar hänget vid spegeln varje dag.
saknar hela ebbaskolan verkligen.
det var så bra.
-
innan det spårar nu så får jag nog sluta.
ska skriva lite dagbok o sen hoppa in i duschen.
vi hörs imorgon ! pusss
ska mysa lite i denna också
mm vad jag saknar sommaren.
väldigt vad jag saknar idag.
undra varför.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och jag saknar dig lilla räkan! Så roligt att se dig, lika fin och härlig som vanligt! Kram!

2011-10-02 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0