jag hatar västtrafik

såhär var det.
vi åker från skolan som vanligt,
men får reda på när vi är vid markland att det är nåt stopp mot frölunda,
så vi måste gå av på markland o åka buss till torget.
väntar där i typ 15 min på bussen,
o när den väl kommer är den KNÖKFULL med folk.
lackar lite på det, men orkar inte riktigt bry oss.
sen vägrar busschauffören att köra för att det är för mycket folk.
då går nåra av o han kör.
efter två hållplatsen stannar han igen o går ut o röker.
alltså ... what the fuck ?
så vi stod stilla på den hållplatsen i typ 20 minuter för han vägrade köra.
han vägrade köra för att bussen var full med människor.
o då gick jättemånga av så det satt typ två på varje plats,
men han vägrade fortfarande att köra.
så vi gick av,
sen kom nästa buss o vi hoppade på den.
då var vi arga.
-
jag o lisa gick o drog en donken (åhhhåhåh vad gott det var!)
o sen skulle jag åka till gymmet.
TROR NI ATT BUSSJÄVELN KOMMER I TID ELLER ?!?!?!?!?
NEEEEEEEEEEEEEJ
asså jag lackade så mycket.
VARFÖR KAN INTE DOM JÄVLA BUSSCHAUFFÖRERNA GÖRA SITT JOBB ?
asså deras enda jävla uppgift är att komma i tid o köra buss,
hur jävla svårt kan det vara ?! allvarligt
jag är så jävla lack på västtrafik idag.
har verkligen lust att skjuta dom i huvudet.
asså han chauffören på första bussen var DUM I HUVUDET.
tur för honom att jag inte hade nån tid att passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0