i've said it before

i don't believe in true love forever.
-
hahaha asså ...
jag har tänkt lite på det i helgen o nä,
asså jag tror inte att det finns.
finns det nåra förhållanden,
där ingen är otrogen någonsin ?
jag tror faktiskt inte det.
jag har fått det bevisat så jävla många gånger,
att otrohet finns i dom mest perfekta förhållanden,
jag vet personer som har bidragit till otrohet utan att veta om det,
och liksom ..
vilka jävla svin dom är !
inte dom som omedvetet bidrog till det,
utan personen som har en flickvän/pojkvän som ändå löser nån annan ?
asså hellooooooo whatefuckkkk
-
nä jag ville bara säga det.
igen.
att jag inte tror på evig kärlek.
eller äkta kärlek, som håller.
förr eller senare är någon otrogen.
och är det inte så .. ja då vet jag inte.
men jag vet att det händer så jäävla mycket oftare än man tror.
o det är sjukt.
-
yep. tack för mig.
nu ska jag hjälpa min katt jaga en äcklig fluga,
sen ska vi sova.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0