in school

tjaaafan, va händer ?
jag är i skolan just nu ..
vi har näthandel o det suger.
så jävla tråkigt verkligen !
är typ klar med det också,
så det enda man gör är att kolla fb o bloggar.
så jävla waste of time egentligen ...
yep. nu vet ni.
började 8 imorse me tyska,
rätt ochill.
fast en sak var bra, vi kan ta det sen :)
nu har jag en lektion kvar efter detta innan jag slutar,
men tror inte att vi behöver stanna hela den.
hade vart nice om vi slapp det.
yeye.
vi hörs när jag är hemma igen !
pusssss

hahhahaha kolla vad jag hittade !
såg att jag kunde gå igenom hela mitt bildarkiv här nu,
så jag kan se alla bilder jag nånsin har lagt upp.
sjukt. detta var en av dom första,
haahha freija minns du den dagen ?
när vi var i slottsskogen för att sola o chilla,
o det började ösregna så vi fick sitta under ett tak hela dagen ?
hahaha ...

Kommentarer
Postat av: frej

ååå

shit va längesen

2011-09-20 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0