i have so much to tell you

detta kommer bli ett långt inlägg.
bara så ni vet.
-
jobbade ju idag,
det var aaaasjobbigt.
har typ ont i halsen igen,
det kom jobbiga kunder,
det jävla nya kassasystemet,
den jävla sega glassen,
dom jävla kylskåpen.
o dom nya jävla produkterna.
jag orkade verkligen inte.
var typ fortfarande bakis.
linneorna jobbade iaf, det var bra.
-
efter jag hade jobbat klart gick jag till valhalla,
mitt gamla lag spelade final i kordedala cup halv 5.
satt o kämpade för att hålla inne tårarna,
det gjorde ont i hela kroppen att se dom.
varför slutade jag ??
det gör så ont ...
samtidigt vet jag ju varför,
men jag saknar så mycket att vara en del av allt det,
jag saknar allt som har med det att göra liksom.
dom var iaf jätteduktiga o dom vann !
-
sen gick jag till berzeliigatan,
trodde att jag hoppade på 50 men åkte fel,
fick åka tillbaka till brunnsparken,
vänta där i typ 20 min innan 50 kom.
det var så pinsamt,
stod där o var jätteäcklig ...
-
sen kom mam o hämta mig vid åkered o så vare hem.
nu har jag duschat, redigerat bilder,
lagt upp bilder på fejjan, käkat middag o kollar idol.
jävligt bra jobbat !
-
men ........ det finns ett problem i denna dagen.
haha asså fredagen går inte riktigt att släppa,
den liksom förföljer mig.
vafan hände egentligen ?!
aa .. sen är det en händelse som förföljer mig.
och utifrån det, så säger en kompis att
JAG tog initiativ till att lösa killen som TVÅNGLADE MIG.
JAG DÖR !!!
är det ett jävla skämt eller ?!?!?!!?
det var fan HAN som försökte lösa varenda jävla tjej där !
mår psykiskt dåligt nu. på riktigt.
det är fan pinsamt !
det finns liksom flera anledningar till att jag inte skulle lösa honom,
speciellt inte den kvällen liksom.
JAG HATAR SÅNT HÄR.
jag hatar honom. jävla tvånglare.
aa jag är riktigt jävla arg.
måste försöka få tag på my friend så jag kan få lite mer info.
-
told ya it'd be long,
hope you read it though ... !
byyyye
yee classm8s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0