helpppp

jag sov i mer än två timmar förut.
finns det något skönare än att sova efter skolan ?
man blir som ett litet barn igen.
som på dagis, där fick man alltid sova på eftermiddagen.
man behöver det ju mer nu egentligen ?
när man va liten, ofta man ba:
ååh nu har jag lekt med kapplastavar hela dagen, FAN va trött jag är !
inte direkt ...
-
har iaf chillat o kollat idol.
gosat me bebisen.
hänt me victor o philip.
är vän med victor igen.
fast fighten är inte avslutad,
bara pausad.
ingen vill riktigt ta upp det igen,
det blir verkligen inte bra.
men jag kommer vinna.
jag har en grym plan på g.
ni får veta mer när det blir officiellt här hemma.
jag kommer att lyckas.
-
bara en sak snabbt,
komigen nu va säger ni om håret ?
det är verkligen dags att klippa det i alla fall,
det börjar bli slitet,
så vafan säger ni ? lite respons här nu !
blont eller brunt ?
ni suger verkligen.
-
o en sak till,
jag kommer inte svara på dumma frågor.
typ: varför röker du ?
ja, varför gör jag det ?
för att det är jätteäckligt o jag hatar det såklart !
eller: vart kommer tröjan ifrån ?
när svaret står i inlägget.
skärp er.
-
yes, vi hörs imorgon !
pussss
meina muffins va goa.
fan va goa dom va.
ska nog ta en till.

Kommentarer
Postat av: Logg

Åh har beslutsångest!



I löööve your hair ljust men det hade nog vart skitfint som mörkt också!! :))

2011-09-20 @ 22:10:24
URL: http://yakies.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloooooooooooooooooooooooooooont

2011-09-20 @ 23:12:19
Postat av: MsSophie

Åh vad gott!!!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie/

2011-09-20 @ 23:19:09
URL: http://www.improveme.se/mssophie/
Postat av: Anonym

Bruuunt

2011-09-21 @ 08:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0