helgen

jag har haft en riktigt bra helg verkligen !
fredagen var över mina förväntningar,
det var jättetrevligt.
jobbade igår (lördag) o det var segt,
men ändå roligt.
satt o gjorde ansiktsmålningar på barn hela dagen,
åh dom blev så glada o aah sötisarna.
åkte dirr hem o duscha,
sen till farmor,
sen hem igen o fixa mig jävligt fort,
sen åkte jag till vendela.
-
åh det var så himla lyckat verkligen.
hade så jävla roligt med alla !
det var så mycke skönt folk som man inte träffat på ett tag,
alla va fulla o glada o aa det var fan nice asså.
sov ju hos vendela,
men vi la oss jättesent allihop o det slutade med 2 timmars sömn för mig ändå.
somnade typ vid 5 o vaknade strax efter 7 o somnade inte om.
vi låg vakna till min klocka ringde vid 10 typ,
då vare bara att gå upp o åka till jobbet ......
-
har aldrig haft en så jobbig dag på jobbet som jag hade idag.
mådde så illa, hela jävla tiden.
dett var så mycket folk.
när jag hade jobbat i två timmar vilket kändes som ett år,
trodde jag på allvar att jag skulle dö.
sa att jag skulle gå på toa,
tog med mig en stor cola o gick o satte mig i omklädningsrummet hahahah.
satt där o andades nåra minuter,
kände mig helt jävla lost.
-
pap kom iaf o hämtade mig o vi åkte dirr till kusinerna,
där vare släktkalas me hela tjocka släkten.
dom tryckte i mig mat o jag trodde att jag skulle spy igen.
gick hem rätt tidigt därifrån,
orkade inte vara kvar.
nu har jag duschat o pratat me freija,
kollat facebook o lite så.
-
aa. orkar fan inte skriva mer nu,
men här får ni en söt bild på mig idag från när jag jobbade.
så jävla fräsch med gårdagens smink o så.
så jävla nice va.
aa fast ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0