hej hej hemskt mycket hej

har inte gjort nånting alls idag.
eller sen jag kom hem.
jätteskönt.
eller jag gjorde halva matteläxan.
har legat o kollat på teve hela kvällen.
vänner, family guy, big bang theory,
o sen kollade jag på frölundamatchen.
riktigt duktigt målvakt dom har fått nu !
säsongn ser lovande ut, säger experten sofia.
skoja, fan va tråkig jag är.
-
yeye, imorgon ska jag till hörselläkaren.
på riktigt alltså.
inte nåt jag säger för att slippa en lektion,
för det är verkligen den bästa ursäkten man kan ha.
dom vill inte riktigt ifrågesätta det,
lite känsligt så. aah det är så bra.
på nåt sätt måste man ju utnyttja det positivt !
-
har förresten inte alls färgat o klippt håret.
vi testade bara hur det skulle se ut.
vad tycker ni om det, helt seriöst ?
jag vill ha det mörkare än på bilden,
o jag tror att det kan bli bra.
jag är sugen på att testa !
mamma tycker dock inte att jag ska färga det ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0