happpppy

hej älsklingar !
jag är riktigt riktigt glad just nu !!!
har precis fått ett jättebra besked angående en grej,
så jag är verkligen råtaggad på allt just nu !
-
det var asgött o träna,
fick me mig frida sandström också.
vi fick prata av oss o skvallra lite hehe,
det var skönt.
sjukt längesen vi sågs ...
även om det bara var på gymmet nu då men ändå.
-
när jag kom hem skyndade jag mig in i duschen,
duschade jättefort, sprang ner o värmde mat,
gick upp till min säng med en bricka med all mat,
la mig i sängen o satte på fyran för att se på idol.
TROFAN ATT DET INTE GÅR IDAG DÅ ?!?!?!?!?!
jag började typ gråta. bara för att jag hade gjort så mysigt.
-
men sen fick jag som sagt reda på en bra grej,
så jag är glad nu i alla fall.
o dessutom är jag ledig imorgon,
så vad kan bli sämre liksom ? hehe.
o btw freija, snälla kan inte du komma o städa här åt mig ?
det ser ... minst sagt för jävligt ut.
ser ni den lilla kläd-ön mitt på mattan ?
jättefein tycker jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0