gourmetmiddag

tjaafan !
-
sen jag kom hem har jag gjort matteläxan i alla fall,
o kollat på teve typ.
sen gjorde jag o victor värsta goa middagen verkligen,
ibland överträffar vi faktiskt oss själva !
vi gjorde köttbullar o makaroner, sjukt exklusivt.
skoja.
alltså, vi gjorde köttbullar o makaroner,
men aa .. u get it.
and if you don't ?
well, you'll see when we meet.
kan man göra så ?
det där sista handlar om nåt helt annat verkligen,
men så kan man väl inte göra ?
säga: då får du se när vi seeees !
nej det gör man inte.
-
försökte reda ut en oklar grej igår o kände mig jättenöjd,
tills den jävla kommentaren kom.
allt blir bara mer o mer oklart verkligen ...
-
yeye, jag ska typ gå ner o kolla på vänner nu.
yep. det ska jag.
vi hörs, lovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0