friends with benefits

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
skoja.
har haft en jättebra kväll verkligen.
först vare middag hos sareyy,
jag, felli, cass, freija o amie va där.
aa o sara såklart.
åt jättegod middag o hade det allmänt bra,
en bra ebbismiddag helt enkelt !
-
efter vi hade käkat o så,
drog jag o freija in till stan.
gick på bio o såg friends with benefits.
jag hade absolut inga förväntningar alls,
har aldrig tyckt att justin timberlake är en bra skådis,
så aa jag hade verkligen inga förväntningar.
men jag blev positivt överraskad,
jag tyckte att den var jättebra !
klart att den var lite förutsägbar o så,
det är ju alla filmer,
men den hade ändå en bra handling o så,
mm den va fin.
-
efter bion satte vi oss på sense o gottade.
spårade sjukt på framtiden o massa annat,
riktigt deep blev det men det var bra.
alltid bra me min freij.
drog oss hemåt  vid ett typ,
hämtade moppen som stod vid beryll.
körde en living on the edge-thing,
hehehhe ascoola,
körde moppen på leden.
trofan att vi möter polisen då ?
hahahah asså ...
dom stannade oss inte eller så men haha jag orkar inte.
frey körde iaf hem mig and here i am !
jättetrött, så jag ska krypa ner i sängen snart.
-
jaaja, vi hörs imorgon !
pussis
follow me on instagram,
sofiaerikson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0