fredag 2/9

god dag mina kära !
allt bra med er idag?
jag mår topp !
-
hade två lektioner idag,
sen håltimma o sen en föreläsning.
grejen med denna föreläsningen,
är att vi har vart på den två gånger innan.
om jag bangade ?
yep.
sa att jag skulle till hörselläkaren,
det funkar alltid.
-
så istället för att dra tillbaka till skolan,
(vi drog till stan o käkade lunch på deli & coffee)
mötte jag upp freija o elin o gick till kafé vanilj.
satt där med en latte o en kanelbulle o chilla lite,
hade det rätt gött faktiskt.
sen mötte jag upp linnéa o så åkte jag hem.
-
nu sitter jag här o ska strax hoppa in i duschen,
taggar ikväll som fan !!!
vi hörs om en stund, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0