fredag 23/9

heeey !
har ni en bra fredag ?
det har jag !
-
har vart i skolan som vanligt,
det gick ändå rätt fort idag.
hade gympa för första gången denna terminen också,
hehe inte så nice men whatever.
drog in till stan en snabbis efter skolan,
mötte upp freija o sen kom elin o sara också,
satt på eh ett tag o ba chillade o snackade.
-
sprang typ hem från bussen för att jag var så jävla kissnödig,
hoppade in i duschen lite snabbt o så.
nu ska jag strax börja fixa mig lite,
ska på middag till cassandra ikväll som fyller år idag !
tror att det kommer bli braaaa.
-
ska försöka att komma hem i tid,
ska jobba imorgon ...
o åka till farmor på minisläktkalas.
o på middag till vendela på kvällen.
o jobba på söndag.
o på släktkalas på söndag till kusinerna.
ååh vilken härlig helg jag har framför mgi !
haha fullspäckad minst sagt.
slänger upp en outfit innan jag drar !
pusssss
happy b-day cassss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0