fredag 16/9

hej fjantar
va görniiii ?
jag har precis kommit hem typ.
haha asså ..
slutar 12 o kommer hem halv 6,
det är fan bra jobbat tycker jag !
-
hade bara två lektioner i skolan,
det var rätt chill faktiskt.
käkade pannkakor i bamba,
ååh vad jag älskar bambas pannkakor !
kan vara något av det godaste verkligen !
-
åkte in till stan efter skolan iaf,
chillade lite me lisa,
drog till condeco o dit kom frey, elin, frida o felli.
satt där ett tag,
sen drog jag frey o fell o träffa freddan.
yee, väntade på honom ett tag,
sen drog vi tillbaka till elin o frida o satte oss på eh.
satt där ett tag, sen åkte jag o felli hem.
haha yep now you know.
-
är jättetrött, fast ändå inte.
trött, men inte sovsugen liksom.
bara jätteseg o orkar inte.
ikväll blire chill me freyfuck,
ba ligga o dega i soffan typ.
så jävla sköööööönt !
-
har btw skaffat instagram,
yayy better late than never, right ?
gatt häng på muren baa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0