frågor o svar

heej sofia! jag undrar vart dina favoritkläder kommer från? har du något favoritmärke? och kan inte du ge några tips på hur man får en fin outfit? skulle vara jätteroligt om du gjorde det, du har så fina kläder och så fin stil!
kram
haha som jag sa igår så köper jag inte mina kläder på ett ställe, utan jag köper det jag är snyggt på olika ställen. något favoritmärke ... alltså rabens saloner och nolita gör kläder som jag verkligen älskar, och därför har jag mycket kläder därifrån också. hunky dory gör också supermycket fint o mami älskar deras kläder, så jag har en del därifrån med. sen tycker jag att rare nästan alltid gör skitsnygga grejer.
tips på hur man får en fin outfit ... alltså. jag tycker bara att man ska sätta på sig sånt som man trivs i o känner sig bekväm i (shit va klyschigt) men det är ju då man bär upp kläderna snyggast. köp basplagg från typ hm, gina eller bikbok eller nåt o blanda i så fall med dyrare kläder. brukar bli en bra mix liksommmm.
haha tack för komplimangen förresten !
-
är tröjan från hunkyrdory?
hur mycket kostade den?
kram :)
(tröjan jag hade på mig idag för er som inte vet)
ja det är den ! vet inte riktigt vad den kostade, jag hade ett sånt enjoy-häfte där man fick rabatt. men jag trooor att den kostar runt 700-800 ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0