fortfarande lack

nu har jag fyllt i min APU,
eller aa önskemål i alla fall.
kommer bli så jävla arg om jag inte får nåt av dom jag har valt,
eller önskat !
då äre typ ovärt me praktik över huvud taget ...
jajajaja ingen idé att va depp för det nu,
det får vi ta senare i så fall.
-
för övrigt är jag fortfarande aslack på victor o pappa.
jag har sååå många argument till min fördel,
men victor den jäveln bara ifrågesätter allting,
kommer med dumma jävla argument o faan.
orkar inte ens prata om det.
vill ju bara ha mitt magic window .... :'''((
-
yeye, det finns i alla fall nånting som kan få mig att skratta.
haha asså igår innan bion kollade jag o freija på detta klippet,
och det är så jävla brutalt.
haha jag kan fan inte sluta skratta när jag ser det,
och jag ser det om och om igen. det är fan det roligaste jag har sett.
hahahahaha
asså kolla igen,
o kolla på den blonda killen.
hur han blir knuffad.
o kolla igen,
o se hur han får hela teven över sig.
o kolla 10 gånger till o skratta ännu mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0