eh

orkar fan inte bloggen idag ..
haha aså ..
okej.
jag har jobbat hela dagen typ,
det var det jävligaste.
o vafan tänkte jag med igår ?
om det är nåt man inte ska göra,
så är det att tänka :
aa men jag sover med sminket på,
då slipper jag sminka mig när jag vaknar imorgon.
DEN spegelbilden o DEN blicken av tanten på bussen.
nää fett jävla olugnt asså,
gör aldrig så. för erat eget bästa.
o den jävla ciggen me arbetsledaren där på donken ..
hahaha han är typ skön.
berättar hur allt går åt helvete,
att det inte finns nåt lager kvar typ hahaha.
ja ba aa men jag hade löst det om jag hade haft körkort,
han ba aa allt för att slippa stå i den jävla kassan idag va !
haha va svarar man liksom ?
-
aa, o när man bangar bussen som kommer o väntar en kvart extra,
bara för att ta den jävla ciggen ..
då har det fan gått för långt alltså.
-
nu då ?
sen jag kom hem har jag legat i soffan typ.
sen kom värra nisse o mika me sushi,
sen kom gurra o eklund o gabban and here we are.
chillar framför tom o jerry,
tar en cigg utanför.
aa, jävligt nice.
en jävla massa fylleberättelser från igår,
vem fan rycker av nåns jackärm i en fight liksom ?
hahaha jag orkar inte ..
-
detta är nog det oklaraste inlägget på evigheter,
ber om ursäkt men jag orkar inte bry mig.
nä, nu ska jag fortsätta hänga.
försöka jaga katten.
kanske åka o hämta freija om jag orkar.
ska jobba imorgon med, hela JÄÄÄÄVLA dagen.
skjut mig.
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0