changed plans


nu har jag precis fixat mig lite,
duschat, sminkat mig o slängt på mig lite kläder.
det blir lite ändrade planer för kvällen.
först skulle vi ju vart här hela tiden,
men nu kör vi förkrök här innan vi drar iväg.
vi ska till en tjej i klassens kompis typ,
det blir nog riktigt roligt !
innan alla kommer hit kommer malin o så,
vi ska käka lite middag o gotta oss lite.
vet dock iiiinte riktigt hur det går ihop med tiden,
den jävla hästen skulle vart hemma för en timma sen ..
men aa, det löser sig !
allt löser sig alltid.
ye,
this is how i look tonight though,
jeans från dr. denim
topp från hm.
kör på mittbena för en gångs skull också,
kan va lite kul med förändring
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0