back to real life again ...

åh nu har mam o pap kommit hem.
trodde det skulle bli skönt men ...
näääääe fyfan !
det är så jävla skönt att vara ensam hemma !
jag bryr mig inte hur äckligt det blir här,
hur irriterande det kan vara att va själv med victor,
hur stökigt det kan va eller hur mycket disk det finns.
jag vill bara vara ensam igen !!!!!!!
det är så fruktansvärt påfrestande att ha dom hemma.
dom ska alltid hitta nåt att tjata om,
man kan verkligen bara vara på ett helt annat sätt utan dom.
hela tiden är det nåt dom tjatar om ..
om man inte ska åka med och handla,
så ska man städa sitt rum,
eller så ska dom visa en nånting,
eller så ska man hjälpa till med middagen eller duka,
eller vafan som helst.
jag lackar, orkar inte ha dom här.
o nu har hunden kommit hem igen också.
faan jag orkar verkligen inte !
-
vet inte vad det är med mig förövrigt,
känner mig helt tom typ.
tom och trött.
finns ingenting att göra åt det,
det förra inlägget är verkligen precis allt jag känner nu.
vet varken in eller ut,
vad jag vill eller inte vill.
känner mig bara så jävla tpl just nu,
så rastlös ..

Kommentarer
Postat av: frida

Hur mycket röker du? Varför gör du det? Spelar inte du handboll för då är ju inte det bra för konditionen och så?

2011-09-18 @ 02:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0