-

jag vill vara duktig i skolan,
men jag orkar inte.
jag kan vara duktig i skolan,
men jag har ingen motivation.
jag vill plugga,
men jag orkar inte.
jag vill ha pengar,
men vill inte jobba.
jag vill ha en vältränad kropp,
men jag orkar inte träna tillräckligt.
jag vill äta nyttigt,
men allt onyttigt är så himla mycket godare.
jag vill vara vaken,
men jag är så trött.
jag vill umgås med alla mina vänner,
men jag hinner inte.
jag vill ha höst,
men orkar inte med den.
jag vill ha vinter,
men orkar inte frysa.
jag vill inte vara ensam,
men jag vill inte ha någon heller.
jag vill blogga om nåt roligt,
men det finns inget som inspirerar mig.
jag vill spela wordfeud,
men jag orkar inte anstränga mig.
jag behöver nåt nytt.
vem kan ge det till mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0