wiiiiiii

hejjjjj !
wazapp ?
-
jag sitter o rensar iphoto.
det går åt helvete om jag ska va ärlig.
fattar ingenting,
raderar lite o vips så är allt borta.
har raderat alldeles för mycket bilder nu,
men tror att jag har fått tillbaka lite ...
hur gör man för att få mer minne i iphoto utan att allt försvinner ?
detta är jätteirriterande ...
använder programmet varje jävla dag också,
minnet kan väl inte bara bli fullt ?!
-
har haft en bra dag på praktiken i alla fall,
har gjort om lite grejer o så.
flyttat om o massa,
hämtat grejer som var kvar från leveransen igår ..
aa massa saker.
åt lunch med mami idag med, det var mys !
-
nu till det bästa med hela dagen.
PAPPA HAR FIXAT EN IPHONE TILL MIG !
åååh jag är så glad.
trodde jag skulle få den på lovet eller nåt,
men nu har jag den !
så jag har lagt över kontakter o allt sånt i datan idag.
har hållt på att fixa med den gamla en stund nu,
se till så att alla bilder finns i datan o så.
men nu hade jag tänkt starta upp den nya !
ååh vad skönt det ska bli med en ny telefon.
åhhhhhhh jag är glad.
-
vi hörs sen ! loveeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0