vänner igen <333

hahaha jag berättade ju om mamma igår,
att hon är rålack på mig för att jag färgade håret.
imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms av henne,
med massa söta smileysar o "förlåt jag älskar ju dig" osv.
hon frågade om vi skulle till fiorucci ikväll också,
så hehe allt är lugnt mellan oss nu typ.
fast jag är ändå lack på att hon va lack ...
haha whatever. hon har sagt förlåt nu i alla fall.
she will have to make it up to me in some way (shopping)
-
en annan sak.
vet inte om det är min telefon som har flippat ur,
om det är spotify (vilket jag har kollat att det inte är) eller hörlurarna.
tror starkt på telefonen.
när jag lyssnar på musik, antingen i spotify eller i ipoden,
så cepar det SÖNDER.
det stängs av o på typ en gång varannan sekund,
spelar fram låtar, byter låtar, hoppar över låtar osv.
snabbspolar o kör långsamt, sätter igång röststyrning o gud vet allt.
vad fan händer ?!?!?!
jag vill ju bara ha min musik ...
det började igår med att stänga av o sätta på,
trodde typ att någon var inne på mitt account men så är det inte.
laccckkkkkar verkligen.
nån som vet vad man kan göra ?!?!? need my musiiiiic !
:(
my star. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0