trött på att vara trött

trött på att alltid behöva skriva att jag är trött,
men det är liksom det enda jag känner.
det är så mycket jag behöver göra,
borde göra.
men jag orkar inte.
o det finns ingen som förstår hur jag inte orkar.
ingen förstår på vilket sätt.
mamma säger:
gå ut o ta en promenad på kvällen eller åk o träna.
ja mamma. det hade jag gärna gjort.
OM JAG HADE ORKAT !!!!!!!!!!
för det gör jag inte.
jag hade kunnat träna varje dag.
men jag orkar inte.
jag somnar sittandes på toaletten.
jag somnar ståendes i rulltrappan.
jag sover säkert minst 10 timmar varje natt,
men jag är så trött ändå.
vad fan ska jag göra ?
jag orkar inte vara trött längre.
mammas jävla tabletter o droppar o gud vet allt hjälper inte.
ingenting hjälper.
det hjälper inte att sova. det går inte att vara vaken.
det låter som att jag håller på att dö typ,
men det känns som att jag är i en bubbla varje dag.
varje dag, hela tiden.
jag orkar inte göra nånting.
om jag hade fått,
hade jag legat hemma i min säng hela dagarna o inte gjort nånting alls.
men det får jag inte.
så mycket känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0