torsdag 6/10

tjaaa fucktards !
zup with you ?
-
jag har precis kommit hem typ.
haft en rätt ovärd dag i skolan typ,
inte gjort nåt vettigt alls.
men mötet med banken gick bra !
är det någon som vill köpa riskkapitalsedlar av mig förresten ?
då köper ni en sedel av mig,
typ för 10 eller 50 kr eller hur mycket ni nu vill köpa för.
dom pengarna använder mitt företag för att starta upp,
som ett startkapital.
sen i maj när vi avvecklar företaget har vi antagligen gått med vinst,
o då lämnar ni in sedeln till mig o får tillbaka pengarna.
så det är typ som att mitt företag lånar pengar av dig.
om du vill ställa upp på detta hade det vart grymt !
så snälla freija eller elin eller frida eller nån,
gör det :) hihi
-
för övrigt har mina hörlurar sprängts.
verkligen totalt söndersprängda,
det enda man hör är bruset o lite musik i bakgrunden.
FUCK MY LIFE !
började typ gråta på vägen till stan imorse ..
jaja. no excuses needed for this though,
ska plugga matte hela kvällen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0