torsdag 27/10

hej mina vänner !
va gör ni ?
-
jag har vart hemma en liten stund nu,
hunnit tagga ner lite,
duscha o fixa lite saker.
det har vart en lång dag idag !
mycket att göra hela tiden,
men det har vart bra.
-
sjuuukt mycket på jobbet,
vet inte varför men det kändes som mer än vanligt.
teamet va där o o lite andra sköna,
så det gick ändå bra.
om det är nånting jag HATAR med att jobba hockey,
så är det alla kaxiga, uppkäftiga ungar som kommer.
alltså ni fattar inte,
ALLA jag jobbar med vet vilka dom är o ALLA hatar dom.
dom står o jiddrar o håller på så in i helvete,
så man bara skriker åt dom o är uppkäftig tillbaka.
dom kommer där i sina små gäng o tror sig asmycket.
alla är så jävla lack på dom ...
det slutar alltid med att någon arbetsledare eller ariann kommer,
skriker åt dom att hålla käften o beställa o aldrig komma tillbaka,
att vi kommer bannlysa dom från donken typ.
haha ... alltså jag hatar dom verkligen !
-
jaja.
nu ska jag bara chillaaaaaa en stund innan jag ska nana.
sista dagen på praktiken imorgon också !
vi hörs babes,
pussss
hehe va säger ni om min kameltröja ?
erkänn söt ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0