torsdag 13/11

fan jag håller ingen koll på dagarna längre.
idag känns det som tisdag,
igår kändes det som fredag,
det känns som att det var måndag i förrgår ..
jag är verkligen förvirrad nu haha.
-
har haft en rätt go dag på praktiken i alla fall !
det har inte varit så jobbigt idag,
har fått fixa i skylten o packa upp ljus o lite sånt.
det har varit roligt !
käkade lunch med källman också,
kände mig fruktansvärt ensam igår när hon bangade.
satt där för mig själv liksom,
på en bänk med en latte o en cigg ...
det var ifs jävligt nice, hade ett perfect monent men ni fattar.
-
nu har jag käkat lite middag o så,
hängt lite me brothhaaa.
ska gå en liten sväng med sally (!!!!!!!) nu också.
har inte gått med henne på över ett år typ, därav alla utropstecken.
yep.
vi hörs om en liten stund !
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0