tisdag 25/10

ååh det är den 25e idag !
lön ! fan va gött !
känner att jag har haft lite mycket utgifter det senaste,
både småsaker o större grejer.
ajaj. nu kom i alla fall septemberlönen,
o i september jobbade jag mycket så det känns jävligt gött.
det är skönt när man vet att det lönar sig att jobba.
det kan vara så sjukt jobbigt att åka dit ibland,
när man ligger i sängen me nån mysig o verkligen bara vill ligga kvar,
eller åka direkt hem från praktiken eller vad som helst.
men det är så värt när man får sina pengar ...
nog om det !
-
dagen på praktiken var bra !
fick leverans så det var mycket att göra hela tiden.
precis innan jag skulle käka lunch kom malin in.
det tog ett tag innan jag kopplade,
WTF VAFAN GÖR DU HÄR DU SKA VA I HALMSTAD ?!?!?
typ så.
men hon var hemma så vi käkade lunch tillsammans !
sen gick jag från praktiken halv 4 idag,
åkte till högsbo o träffade malin, hanna o vendela.
gick till ett tryckeri där o fixade grejer till uf.
fan vi är verkligen på g där nu !
känns jävligt bra faktiskt.
-
har käkat middag o ska duscha nu.
sätta på mig myskläder,
vänta på desperate housewives.
ska blogga lite också,
har fått lite frågor o så.
vi hörs om en liten stund !
pussis
bara en randomgrej... FAN VA SUGEN JAG ÄR !
freija .... stockholm ?!!??!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0