tisdag 18/10

hellååå
haft en bra dag ?
-
jag har haft en ganska skön dag på praktiken faktiskt.
eller aa det kom en megaleverans med julgrejer idag,
så det har vart o göra hela tiden.
men det har ändå vart rätt mysigt med allt juligt.
åh det kom julgodis o julmust o paketpapper med tomtar o sånt.
fick värsta julkänslan o vill ha jul nuuuuu !
ååh vad jag längtar haha.
kommer dock inte få några julklappar typ men ändå ..
-
har vart hemma en liten stund,
ätit lite hönökaka. mmm gatttt.
annars ska jag inte gö nåt idag.
det är det som är så skönt med praktik,
att man inte har några läxor att göra när man kommer hem.
goshhh va skönt det är.
hade på mig en ny gosig tröja idag.
köpte den på kappahl (!) i helgen, kostade typ tvåhundra.
så jävla värt. har typ aldrig hittat nåt på kappahl innan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0