tisdag 11/10

hejjjjjj !
va gööörni ?
jag har precis kommit hem.
åkte moppe hem från bussen,
det var skönt.
mindre skönt att jag fick gå till hållplatsen imorse.
why ?
för att jag glömde moppen där igår.
yep. så kan det gå när man är för trött för att tänka.
-
har iaf haft en bra dag på praktiken.
eller den var inte så jävla bra innan lunch faktiskt,
det var jobbigt o jag fick bära tunga lådor o skit,
men när jag kom tillbaka efter lunchen blev det bättre.
fick hjälpa till att fixa skyltfönster o skylta på bord o sånt,
faktiskt rätt roligt :))  låter typ astråkigt ..
whatever det var det inte i alla fall.
-
annars då ?
ska snart iväg på en grej.
ni får veta mer om det när jag kommer hem igen !
pusssss lovers
goshhhh will i miss this ?!
klart som fan jag kommer
vad gör jag ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0