svar på tal

fan vilken bitch du verkar vara. vadå inte bryr sig om att sabba folks förhållanden? är det något som du brukar göra och tycker är kul eller? har hört ett rykte om att du har gjort det för några. att du kan skriva så ens.
-
okej, jag känner att jag visst behöver svara på detta.
jag formulerade mig fel i inlägget där jag skrev:
"sabbar jag folks förhållanden?
okej, segt för dom."
det var liksom inte riktigt så jag menade.
jag har inte sabbat någons förhållande alls,
jag har egentligen ingenting med saken att göra.
hade jag vetat att killen hade flickvän hade jag aldrig gjort någonting.
jag har själv varit med om det,
att en kille har varit otrogen mot mig och jag skulle ALDRIG göra så medvetet.
det jag inte bryr mig om är att tjejen lackar på mig,
eftersom jag inte har gjort något fel här.
det är killen som är dum i huvudet, inte jag.
nu vet ni. eller du som undrade.
nästa gång skulle det vara kul om du skrev vem du var också !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker inte skriva mitt namn så länge jag kan vara anonym och du vet precis som alla andra att du visst förstörde deras förhållande.

2011-10-04 @ 16:06:33
Postat av: freija

hahah DU VERKAR VARA ETT STORT JÄVLA OMOGET RETARD

du där uppe, vet du vad omedvetet betyder?

SKÖT DITT EGNA LIV

2011-10-04 @ 17:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0