söndag

hade en riktigt bra kväll igår.
hämtade freija o mötte elin vid å-hallen,
köpte lite mat som vi åkte hem o lagade.
åt o pratade o sen kom frida.
satte oss med filtar ute på altanen o bara var där,
hade sånt sjukt jävla deep talk.
det kändes så skönt. det var så mycket man fick sagt.
såna moments. dom.
-
vet inte riktigt vad klockan var när jag försökte somna,
men min bror telefonterrade mig.
blev jätteirriterad eftersom han bara ville fylleringa typ.
om jag fick dåligt samvete när han kom hem fem minuter senare ?
yep. varför då ?
för att han hade gått emellan när ett gäng killar stod o knuffade en tjej,
sagt vad fan håller ni på med ? o bett tjejen att gå därifrån.
då hade han blivit nedslagen o hade ont i hela ansiktet.
han hade ramlat till marken o slagit i hakan så han har ett stort sår där.
han kom in på mitt rum o bara satt där med mig o bebis,
talade om för mig hur mycket han älskade mig o att jag aldrig får gå själv.
han var helt förstörd.
fan vad jag hatar dom idioterna som gjorde så mot honom.
min finaste bästa älskade bror.
idioter.
-
vid 4 halv 5 somnade jag i alla fall med min bebis bredvid mig.
sov till halv 12 då victor kom in igen,
sen kom mam o pap vid 12.
känner att mitt rum har börjat spåra.
det står tre cider på mitt skrivbord o det ligger ett ciggpaket på golvet.
pappa ba aha o vem fan är det som röker då ?
-eh ... dom glömde det igår.
-det hoppas jag.
-ehhh. hejdå.
-
idag är plugg som gäller.
matteprov på onsdag. näthandelprov på tisdag.
fml. vi hörs senare.
världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0