söndag 2/10

hej sötisar.
vad har ni gjort idag ?
jag har gjort lite allt möjligt,
har haft en klassisk söndag.
legat o dragit mig i sängen länge,
åt en supergod frukost
(tre timmar efter jag vaknade, men ändå),
har pluggat matte o näthandel,
städat mitt rum, kollat på lilla jönssonligan med victor,
ätit en god middag med familjen,
o sist men inte minst tog jag ett bad.
såna här söndagar älskar jag.
ifall söndagar alltid är så här får det gärna vara söndag oftare.
en riktigt bra dag har jag haft för mig själv.
-
nu sitter jag o dricker ett glas med oboy,
o äter lite lite choklad.
mm. söndag.
imorgon är det måndag.
ny vecka. en bra vecka.
puss älsklingar
skummbad.
tända doftljus.
melissa horn.
en bra bok.
#lovelife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0