#söndag

hej finisar.
idag är det söndag.
jag gillar söndagar.
-
har legat i sängen typ hela dagen.
druckit apelsinjuice.
älskar apelsinjucie. speciellt tropicana.
den gröna såklart. original.
fast hela dagen har inte spenderats i sängen.
jag har fått lite vettigt gjort också faktiskt.
eller aa. väldigt lite.
-
ringde till nisses pappa,
gick hem till dom o hämtade nycklar o så till lägenheten.
fick lite beskrivningar osv,
tror att vi kommer klara detta bra.
vi är jag o freija.
jag menar, vi klarade oss i london.
no probs liksom.
va ska vi göra dåååå ?
hähähähä ni får veta seeeenaaareeeee.
-
har kollat på lite emil i lönneberga också.
älskar emil.
nu måste jag få lite mer vettigt gjort.
typ packa.
vi hörs senare, and then i'll tell ya where we're going.
loveeee
hittade lite bilder förut också
plutttttt kolla dom på mig o victor !
så jävla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0