sommaroktober

tjaaa !
va gör ni ?
jag chillar. gött som fän.
jobbat hela dagen,
det har varit jättemycket folk.
när resten av teamet kom (linnea) blev det dock roligare.
o när den andra linnea kom också såklart.
kim lackade på mig idag.
orkade inte va seriös.
men "han förstår" säkert.
hade iaf skön arbetsledare, de e nice.
-
efter jobbet stressade jag till brunns o mötte freija.
satte oss på lejontrappan i solen o tog en cigg.
fan va gött det var.
sånt moment, det var riktigt nice.
kändes som sommar.
synd att det kom ett fyllo o förstörde det lite.
-
fick skjuts hem i alla fall,
o nu sitter jag här.
bestämmer vad victor ska ha på sig ikväll.
om en stund kommer freija o elin hit,
ska laga mat o dega.
mina päron kommer inte hem förrän imorgon,
så vi ska va här hela kvällen o gotta oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0