shoppingdag !

hellååå !
haft en bra dag ?
vi har gått på stan hela dagen,
har haft det så himla bra verkligen.
hittat en del fint,
mysiga tröjor nu när det börjar bli lite kallt.
det köpet jag är mest nöjd med är mina hörlurar.
vanliga iphonelurar. fan vad jag har saknat mina !
sprängda som fän.
när vi hade gått på stan i nåra timmar blev vi hungriga,
så vi gick upp nästan hela kungsgatan till nonna.
världens mysigaste restaurang verkligen,
sjukt god mat också.
mmmm gattttt.
-
nu har vi precis kommit hem o jag är jättetrött.
men om en timma tar jag bussen mot stan igen,
ska träffa elin o freija o gå på bio !
det blir mys.
anledningen till att jag orkar följa med är fruktansvärt tragisk,
inte ens okej över huvud taget så vi tar inte upp det här.
men bio blir braa !
-
vi hörs senare ikväll,
pussis
sjukt snygga !  mami vill ha. önskar att jag kunde köpa dom till henne
sötisarna köpte såklart samma tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0