saturday night

hejjjjj
va görnii ?
-
har bara tagit det lugnt hemma nu ett tag,
inte gjort nånting alls.
så jävla skönt.
har hunnit bråka o bli vän med victor,
diskuterat flytten till vinden med mam o pap,
kollat lite hockey,
duschat, fixat lite saker o gjort mig klar.
på tal om vinden då.
hade tänkt flytta upp nu denna helgen,
men pappa har jättemycket saker att göra,
så det blir inte så.
kanske om 1-2 veckor kommer jag flytta upp,
eller börja måla om o så.
vi har dock ett litet problem.
mina kläder.
hur FAN ska jag få plats med dom där uppe ?
det kommer aldrig gå.
det är verkligen  ett problem som måste lösas typ NU.
får inte ha kvar dom här nere på mitt nuvarande rum,
o det suger verkligen.
hade vart perfekt ifall jag fick det. menmen.
-
om typ en halvtimma, lite mindre drar jag.
möter upp andreas o så går vi till bussen o så,
träffar freija o frida på bussen.
det blir nice.
vi hörs imorgon !
pussss
kräkel hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0