onsdag 12/10

hellåå gottisar !
har haft en jättebra dag idag,
har fått göra massa roliga saker !
fixa om skylten o göra bord med kampanjer o massa sånt.
det låter rätt tråkigt men om man jämför med första dagen så är det kul.
haha.
källman den jäveln bangade praktiken idag,
så jag fick äta lunch själv ..
askul verkligen ..
när jag hade slutat träffade jag i alla fall freija,
snackade lite o tog en cigg o gottade lite i solen.
-
nu ska jag bara chilla typ,
kolla teve eller nåt.
borde verkligen börja läsa min engelskabok också,
men jag orkar fan inte ...
btw så har jag tappat bort boken vi ska läsa i svenska.
känns jävligt bra verkligen. faan.
yeye.
har börjat vänja mig vid mitt hår nu i alla fall !
haha sjuk förändring verkligen ..
men nu har jag som sagt börjat vänja mig lite.
-
vi hörs sen !
i'll give you a chance to get used to it too .. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0