MYGGBETT

vi har inte pratat om detta,
eller rättare sagt jag har inte tagit upp det.
men vet ni vad som hände här om dagen ?
det var natten till igår tror jag.
jag skulle precis somna,
ni vet när man ligger så där sjuukt avslappnat o känner att man somnar ?
då börjar det klia lite på min fot.
o så lite till. o ännu mer.
o på benet. o på knät.
det slutade inte klia, det blev bara värre.
låg där o kliade o kliade o fick PANIK verkligen,
det ville inte sluta klia.
låg där o rev sönder hela huden typ,
det ville inte sluta ändå.
på nåt sätt somnar jag i alla fall,
o när jag vaknar upp dagen efter o kollar ser jag.
MYGGBETT.
I FUCKING OKTOBER ?!
är det ens okej ?!
finns det ens levande myggor nu ?!!??!?!
-
anledningen till att jag tar upp det nu är för att det kliar.
nåt så in i helvete.
vet inte var jag ska ta vägen.
så fort nåt nuddar mitt ben eller mina fötter eller mitt knä går det inte att sluta.
faan vad jag hatar myggbett.
jag står inte ut !!!!!
-
har i alla fall precis duschat,
ska sätta på mig myskläder o gå ner o lägga mig i soffan.
min telefon har börjat leva lite halvt nu i alla fall,
så jag ska fira att den inte dog med lite muffins som jag bakade.
gott va ?
mmm. greys börjar om 40 min också.
det blir perfeccct.
-
yeye vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0