måndag 3/10

heyy guys !
waz up with you ?
jag har precis kommit hem typ.
efter skolan som var rätt slapp idag,
åkte jag till torget för att träffa min handledare.
detta är ju min sista skolvecka denna månaden,
sen ska jag praktisera i tre veckor !
o efter praktiken är det lov, så aa.
ingen mer skola på ett bra tag efter denna veckan.
riktigt jävla skönt.
-
träffade som sagt min handledare,
hon var jättetrevlig o hade kommit på roliga saker till mig,
eller hon skulle liksom låta mig vara en vanlig anställd.
så jag slipper gå o städa lager o sånt som vissa får göra ..
-
hinner inte åka till stallet idag, det suger.
skulle gått hemifrån för fem minuter sedan i så fall,
o det höll inte riktigt med min tidsplan idag.
dessutom måste jag plugga, har prov imorgon.
yeye, vi hörs senare.
puss !
kanske bangar plugget o kör en favorit i repris ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0