måndag 17/10

hejj sötisar.
har inte hunnit blogga idag,
det har varit mycket hela tiden.
o dessutom har jag varit så jävla trött.
börjar verkligen undra vad som är fel,
detta funkar inte längre.
efter praktiken idag (som var den värsta dagen hittillis)
gick jag o köpte dricka med koffein o druvsocker.
kunde knappt hålla ögonen öppna ...
ni fattar inte hur jobbigt det är !
-
på tal om praktiken då.
aa, värsta som kan hända är ju att göra sönder nåt.
okej, det kan hända alla men det är ändå inte kul liksom.
idag fick jag uppleva det.
o det var liksom inte nåt litet jag gjorde sönder.
eller, det var egentligen inte mitt fel men ändå så var det det.
jag hade staplat skålar och muggar i porslin,
sen skulle jag bara ställa in en kartong i hyllan innan jag var klar.
TROFAN ATT ALLTING BARA RASAR ?!?!?!?!?
några muggar o skålar i tusen bitar.
ajaj soffy.  faan va pinsamt det var.
-
sen var jag ju som vanligt i stallet o det var bra,
vi hoppade o det var jättekul !
nu är jag så trött så jag dör typ,
men ska ner o äta middag iaf.
vi hörs sen !
pusss
ååh hittade denna bilden
blir så glad när jag ser den
den är så fruktansvärt ful ..
men haha verkligen catch the moment.
syskonkärlek (btw jag har fortfarande asont i min tå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0