måndag 10/10

heyy
zup ?
haft en bra dag ?
det har jag i alla fall !
-
första dagen på praktiken var rolig,
dom som jobbar är sköna,
o jag får inte göra så jättejobbiga saker.
det har faktiskt vart ganska kul,
o jag tror att det kommer bli bättre för varje dag.
så det känns awesomeee !
-
efter praktiken träffade jag frida,
så åkte vi hem till henne o chilla lite.
sen drog vi till stallet.
det är ju ändå måndag liksom.
bra som alltid i stallet !
-
kan konstatera att min dag har varit bra.
fyfan vilket tråkigt inlägg.
allt är så "bra" hela tiden.
bra. bra. allt är bra. bara bra.
hatar det fula ordet,
allt är inte alls alltid bra.
men idag var det det. bra alltså.
"vad bra då", tänker ni.
"om ändå min dag hade varit bra också"
skoja. jag spårar. inte bra alls.
vi hörs när jag har lugnat mig.
byee
hahhaha källman o louise på dom sista två bilderna.
alltså jag orkar inte

Kommentarer
Postat av: källman

HAHAHAHAHAHAH F Y F A N .

2011-10-10 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0