lördag 8/10

hej mina sötisar !
hur äre med er ?
jag mår braaaa men är sjukt trött.
mina ögon svider typ.
haha.
försökte blogga imorse påväg till jobbet,
men det funkade inte av nån anledning.
-
igår var det i alla fall jättebra !
först middag hos källman med massa skönt folk,
hade riktigt kul där.
sen drog nåra av oss till ludvig ohlin o va där.
det var inte så jättemycket folk o lite halvdävet typ,
men det var nåra man inte träffat på länge som va kul att se !
drog därifrån ganska tidigt,
mötte upp en person på vägen o så åkte vi hem till mig.
det var mys. hehe.
har inte sovit så jättemycket i natt men aa,
det var ändå bara att dra till jobbet.
-
har jobbat hela dagen, det har vart hockey o mycket folk.
men fan vad jag gillar dom jag jobbar med !
linneorna o carro o cherie o dom sköna arbetsledarna.
aafan dom tycker jag om.
-
nu ska jag strax käka,
sen ska jag hem till elin o chilla ikväll.
är verkligen jättetröttttt.
hanney and me yesterday

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem åkte du hem med?? nyfiken!!!!

2011-10-10 @ 08:57:00
Postat av: Anonym

vem åkte du hem med?? nyfiken!!!!

2011-10-10 @ 08:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0