lördag 29/10

hej mina fina !
har ni en bra dag ?
-
jag har jobbat hela dagen.
eller aa, hela o hela.
11-16 jobbade jag,
har suttit o gjort ansiktsmålningar hela tiden.
det är rätt chill faktiskt !
målade över 30 ungar idag ... haha sjukt verkligen.
en liten kille var så jävla söt,
efter att han hade blivit målad gick han o fråga sin mamma om jag fick följa med dom på bio.
hahahah hur söt ?!?!
-
nu är jag hemma i alla fall.
ska hoppa in i duschen o lite så,
bara chilla en stund, käka en go middag.
ikväll drar jag till stan me frey, frida o andreas.
sen efter det åker jag till baby o sover där.
låter som en bra lördag tycker jag !
-
juste, igår hade vi jättemys.
satt på sense hela kvällen o gottade,
pratade om massa bra saker.
mycket bra.
ni är dom bästa jag vet. absolut bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0