last friday night

hahaha vi hade så jävla kul igår.
vad fan hände egentligen ..
jag vet inte. vill jag veta ?
hahahahah
jag, frida o freija var på berså i alla fall.
träffade så sjukt mycket random folk,
vi sjöng för frida vid 12slaget (o annars med),
vi träffade gavin o matt hahaha,
freija tappade bort sin telefon,
jag o freija hamnade i bråk med några präster ...
alltså vafan gjorde vi ?
det var sjukt kul i alla fall.
-
nu ska jag försöka käka lite frulle,
sen fixa mig.
jag ska till stan o träffa världens bästa bea !!
ska bli hur mys som helst.
nu får jag sätta lite fart tror jag.
vi hörs sen !
loveeeee
HAHAHAHAHAHA alltså ser ni bilderna ?!
jag döööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0