jag är inte deprimerad

inser att det förra inlägget kan tolkas så.
jag är inte deppig över huvud taget,
jag mår faktiskt jättebra o är väldigt nöjd med allt nu.
det är bara att jag har slutat bry mig om saker o ting.
sabbar jag folks förhållanden ?
okej, segt för dom.
failar jag i skolan ?
segt för mig.
behöver jag städa mitt rum ?
jobbigt för mamma att hon bryr sig så mycket om nåt så onödigt.
ser någon mig röka ?
fan, va segt. vem kan göra nåt åt det ?
borde jag inte dra till gymmet ?
whatever, jag får väl bli tjock då.
fattar ni ?
typ så håller det på. hela tiden.
det är inte att jag är deppig på nåt sätt alls,
det är bara att jag helt enkelt har slutat bry mig.
jag vet inte vad det är med mig riktigt,
men jag är liksom glad ändå.
nu vet ni hur det ligger till.
jag har slutat bry mig.
rycker på axlarna åt allt.
testa det. det är en ganska bra livsfilosofi.
man mår ganska bra av det faktiskt.
med min bästa är jag riktigt lycklig.
du är det bästa jag har freija.
det absolut bästa.

Kommentarer
Postat av: frej

men guu va härlig bild på oss!

härligaste att jag inte minns ett dugg av hurnärvar bilden togs!

love u bf

2011-10-03 @ 19:59:34
Postat av: Anonym

fan vilken bitch du verkar vara. vadå inte bryr sig om att sabba folks förhållanden? är det något som du brukar göra och tycker är kul eller? har hört ett rykte om att du har gjort det för några. att du kan skriva så ens.

2011-10-03 @ 20:30:14
Postat av: Vendela vestergren

Hej anonym, tänkte mest säga att om man har en så stark åsikt som du verkar ha så borde man kunna våga skriva vem man är också. Ps så är hon inte alls någon bitch och du verkar inte veta sp mycket om situationen

2011-10-03 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0